FAQ

har fått en fråga från en bloggläsare! altid najz, hade ifs helt missat men sara gjorde mig uppmärksam. kände att den krävde ett svar!!
Postat av:

Är du tillsammans med han nils?:) hur lärde ni känna varandra:D

svar: två saker först, 1. det här e nog den vanligaste frågan folk ställer tror jag både till mig o nisse, 2. roligt med anonymt! inte ironiskt, utan det göre hela lite mer spännande! för det betyder ju att det inte e nån jag känner jätteväl. iallafall. NEJ, jag o nisse e INTE tillsammans!!!!!! är inte, har aldrig varit och framförallt kommer aldrig att bli och det är vi helt eniga om. nisse e en av mina absolut bästa kompisar, jag träffar honom varje dag och har vi inte chillat på ett tag känns allt inte som vanligt, upponer som han säger men det e bara för att vi e så vana vid varandra som bra vänner e liksom. vi går dessutom way back för vi va klasspolare på eriksdal från 4an - 9an och går samma skola nu ju me (fram till den 14 woop woop). vi brukar dessutom säga (senast idag) att vi hänger för mycket för vi kan va skrämmande synkade me uttryck rörelsemönster och idéer vilket e knas. och classic e att vi omedvetet cock blockar varandra eftersom flera, som du anonym, tror att vi e respektive. men doktor clara säger kort o gott att så är inte fallet.
jag bjuder på en bild av oss två när vi chillar så det inte blir kallt o opersonligt! <3
vi i 5an. bjuder påren, nisse i guldlockssvall längst fram och jag svettig i fleecekofta längst back
här e ifs inte jag me (eller?? mehe) men jag har gjort det så det räknas
puss bebisar sleep tight det ska jag imorn ska jag o sara ha välbehövd picknick i vitan, dä näjz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0