igår slog blixten ner i kvarnen

och i en flaggstång.

har kommit fram till att jag behöver göra precis vad jag vill. så jag har ryckt i alla lösa trådar och  ska till småland. har skrivit en lista av saker som innan tisdag ska vara avbockade. frågar mig egentligen varför i all sin dar djupt vatten men egentligen inte alls för jag känner att det finns så mycket mer att hämta där än på gotland. för jag längtar sönder till stockholm. till att spendera all vaken tid på balkongen i solen eller bara att ringa nån som kan vara nära när som. det här kommer bli en medelväg för har man inga pengar får man hyra ut sig som hyllmålare och fönsterfixare och exemplarisk dotter och visst-får-man-namnsdagspresenter-i-den-här-familjen? och bara dra iväg. jag tänker att jag är galen kanske för jag har inte varit helt ensam på länge men det kliar i fingrarna och har man levt helt ensam och klarat sig så så otroligt länge kan man klara att återuppleva den känslan. victor plankade till göteborg med sju spänn på kortet och hittade sig själv på vägen sa han så då känns allt i jämförelse lite smått. visste ni dessutom att james franco äntligen är singel efter fem år? en chans man inte får missa. jag har länge hävdat att jag skulle vinna honom över victor men han säger att han aldrig skulle ge upp. man får liksom inte ge upp. ledord: ge inte upp det e asnajs o vinna.

saknar alla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0