min iblandmapp

jag har en mapp på datorn som heter ibland med bilder på typ avundsvärda personer. man kan ju inte hålla på o kolla på dom hela dagarna, bara ibland. vi kollar:
markus krunegård på elle-galan. han har fru typ, men han får ändå va me. hans snygghet kan tydligen diskuteras har jag märkt, men kom ign, titta på honom.
typ flera bilder på james franco. eey.
och en screenshot från almost famous. argumenterar starkt att det är en av de absolut finaste scenerna, "i'm not cute, i'm the enemy!" typ.
man kan se exakt vilken tid jag tittade på den och så, för det gick inte o få fullskärm.
och sen e det mycket mer! men det är nog de senaste tillskotten tror jag.
adios amigos! imorn blir det teater också.

Kommentarer
Postat av: Klara!

Inte markus men dom andra!!! <3<3<3

2011-01-19 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0