15 februari

då vill jag se den här mannen på debaser medis. måste se bara mycket måste. jag hade låten i förra inlägget som ringsignal jag vet inte hur länge tills nån snodde min mobil på emmaboda, alla skivor tills jag tappade bort dom nån gång efter hultsfred, planscher från alla skivor tills min värdmamma slängde min favorit när jag skulle dra hem till sverige igen, och så har han skrivit sitt namn på både min jeansjacka och min skolväska. älskar älskar. bara 160 spänn typ. nån av er borde gå med mig. klara har sagt att hon vill också.

Kommentarer
Postat av: klara!

VI SKA GÅ!

2011-01-31 @ 19:55:40
Postat av: clara

<3<3

.......blev du arg? va inte det, jag menade jag och klara ska gå ni får följa med om ni vågar <!:) <----partysmiley

2011-01-31 @ 20:26:31
URL: http://denfinastebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0