imorgon vid den här tiden

har jag
  • förmodligen varit på matten trots att jag va på norra o köttade mattestuga till 19
  • jobbat på where the wild things are pjäsen på eos
  • förmodligen inte smakat på matsalsfisken
  • druckit tropisk o citron
  • haft anna o tänkt för tusende gången att det går sjukt långsamt men att det e chill för då kan man tänka på allt man inte hunnit tänka på hittills.
  • vaknat på riktigt
  • spelat basket me otis!
  • ätit biffar me svamp från i söndags
  • och vart på liljevalchs o minglat o kollat på vårsalongen me klara o kajsa. o så ska jag träffa august där så vi kan bestämma när vi ska dansa nästa gång. o dricka bubbel me tilltugg.
  • tagit bildbevis så jag kan visa att jag gjort allt det här också.
  • och juste. jag har förmodligen glömt att jag ska plugga till matteprovet och kommit på det exakt den här tiden imorn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0