på begäran

på begäran kommer ett utdrag ur min önskelista för i år. den kan väl summeras så att det är saker i en o samma färg, saker jag redan har i en annan färg som jag vill ha i den här färgen, böcker folk har sagt är bra så jag tror att jag också kommer tycka det, ett par dockstatofflor som kommer passa perfekt till mina birkenstock pensionärs-tofflor o pengar. för att förverkliga drömmar!!
här e bilder
ett par skor som jag själv förstår är en småpuckad önskan för jag kan inte använda dom förrän till våren om det kommer nån snö o jag har så dåligt tålamod så jag kommer inte kunna vänta:( (i-landsproblem totally aware) men jag prövade dom en gång o dog
bilderna funkar inte av nån oklar anledning så jag får förklara resten.
jag önskar mig en roströd polo som är definitionen av perfekt
jag önskar mig en kjol i jeanstyg som jag redan har i rostrött (annars hade jag önskat mig den i rostrött aja)
jag önskar mig en iphone 4 kanske framförallt så att jag kan ha ett rostrött kasettbandskal så jag önskar mig både telefonen och skalet
hmm o dockstatofflor..... såna man bara hoppar i. en blandnign av träskor o birken gooood
och sen en massagekudde!! för att släkten ska förstå beskrev jag den på listan som "en sån som mormor fick förra året". har aldrig varit så avundsjuk på en klapp som mormors massagekudde från obh nordica.
nu när ni ändå e ett stimm snälla bloggläsarfiskar som läser, e det nån som känner sig manad att dela med sig av avad ni önskar er?? eller också gärna ett pysseltips också för jag sitter med en limpistol hemma o en massa jox utan en idé. ciao bellas (bello för killar?? eller aj dånt novv)
and welcome all you cool international readers! I like you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0