men herregud ja det kunde tydligen bli sämre

har ju självklart räknat fel på jävla flakbetalningen. döda mig nu det e iaf va klassen kommer göra imorn. fattar dessutom inte va jag har gjort fel. hävdar att det e folk som har försvunnit spårlöst ur klassen för jag får inte ihop det till 32 eller ens 29 men alla har betalat och det saknas ändå fuuuuuck. hör väl till att jag nog har varit sämst i hela historien av alla stackare som nånsin läst matte c eftersom jag bara fick 1 eller 2 rätt på SAMTLIGA prov och skämtar om att jag ALLTID räknar fel. är väl inget skämt längre och det e framförallt INTE ROLIGT NÅNSTANS
sammanfattande osv. helvetes järnspikar
(bilden e från google, ba googla FML. strandard)

Kommentarer
Postat av: toni

2011-12-14 @ 22:12:35
URL: http://empty-afasi.tumblr.com
Postat av: toni

hahahaha assååå

2011-12-14 @ 22:13:01
URL: http://empty-afasi.tumblr.com
Postat av: tilda

haha jo jag tyckte de va jättekul!!!!

2011-12-16 @ 00:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0