JULLOV BILJARD UNTZDAG

var hälsad jullov!!!! välkommen. så välkommet! det firades självklart med att vi hade kul. men det va ett svårt uppdrag för inget kunde bräcka julavslutningen i skolan lol. iaf va vi och hela världen på charlies. det va så mycket folk att man inte kunde chilla på sin stol utan att man hade minst tre vänner eller bekantas väskor armbågar eller ansikten i sitt eget ansikte. på ett bra sätt eller nåt. kul me drag.
(måste tilläggas att jag kollar på jul med ernst och han gör just en matta av en citat "mosskorv". tips till julen än finns det tid för pyssel!!!)
vi drog vidare till biljarden. det är roligt där på flera sätt. 1. man kan spela biljard så jag har en chans att visa upp mina stöta bakom ryggen-moves IRL. dom är dödligt feta. 2. när man kommer in är det en fröjd i sig eftersom de har strängt 20 på helger och har en lite smått hotfull attityd om man ifrågasätter. 3. man brukar kunna kändisspotta. men det gjorde jag inte igår aja iaf. eller jag har bara sett en kändis där tror jag men en är mer än ingen. 4. det är öppet till tre. 5. nära hem. starkt.
vi kickade biljard i lag och jag o philip krossade motståndarna utan dess like. vi vann 2 av 2 ggr mot sara o nisse men det av väntat! not. eller? vet inte. jag är inte så bra som jag sa förut ibland får man till den perfekta stöten det va jag som gjorde så vi vann första gången.
den enda bilden som togs under kvällen me kameror som går att koppla till en dator e den här tror jag.vinnare! kungligt.
jag ser sådär härligt oj spellbound av all vinnarfeeling i det här laget-ut.
ingen kan va sur för jag inte tog några bilder för det gör jag ju sällan egentligen. den här har sara tagit.
ikväll ska jag till Taket tror jag. ska utvärderas om det e soft.
ciao bellas ses på taket jää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0