jag är tillbaka!!!!

jag har haft fullt upp!!! i punktform
  • i torsdags var jag o alma på jakob hellman på strand. DET VA BÄST
  • i fredags va jag o berra o såg happy feet 2, premiärdag o allt!!!!!!!SÅ BRA pingvinbebisarna va det gulligaste jag sett
  • sen gick vi till wollmars
  • igår chillaxade jag sönder på dan o ba åt toast och kollade hela säsongen new girl o började kolla 2 broke girls. inte övertygad än men det e den bittra chilla tjejen från nick and norah's infinite playlist så dä najs
  • sen va vi på wolle charlies o strand
  • strand va chill för det va gratis o vi dansade fast ironiskt för det va blippblioppigradiohits90talsmusik
  • spelade pingis också
  • nu känner jag att jag bara skriver saker för att fylla ut listan
  • men det blir roligare i punktform
  • har inte tagir en enda bild på hela tiden tyvärr trogna läsare
  • MEN man kan ju se att kontentan av listan är att mycket har vart chill och det e bra
  • idag ska jag överdosera på glögg och chokladdumlenötmarshmallowgodis jag har bakat
  • ciao!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0