hej jag lever

fast jag har gått o blivit megasjuk o har legat däckad i sängen sen i söndags. tänkte mig ett övergripande inlägg om va som har hänt senaste veckan typ.

började med att jag o victor gick på håkan-utebio. började dåligt med getickstick vid ögat. bildbevis.
åt frukost varje dag.
gjorde om i rummet. satte upp affisch jag fick på utebion o plastpapegoja (husdjur).
sen började jag skolan, träffade alla man gillar att hänga med.
som otis.
mysmax.
tilda
o max osvald snygg som vanligt!
vi brottades o chillade.
och spanade på överrump(hehe)lande mycket bara rumpor i mariatorgets fontän. bildbevis.
i torsdags ramlade vi in på nån tatueringsgårdsfest med hundra pers gratis varmkorv öl o countryband.
spenderade helgen på popaganda, bästa ju.
började hela grejen med adventure of som va så bra som jag visste att det skulle va, victor va bra till tusen
och grät en tonårstår till henrik berggren.
lördagen avslutandes me karaoke innan jag knasade till det o åkte på skogsrave. slagen efter det som sagt planerar o va frisk på torsdag. idag gråter jag floder för att jag missar jakob hellman på grönan alla som va där vill inte veta hur det var kommer bara dö av ångest då oavsett.
puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0