tillbakaaakaka

återupplivar den här festen, lite för wilmas skull. jag har inte tillräckligt med bilder på wilma för o kunna göra ett presenterande inlägg, men hon är tydligen ett stort fan av den här bloggen. jag ska uppdatera oftare i hennes ära. kolla var jag e just nu:

i min nya hängmatta!!!! jag har bytt ut min säng mot den här. bäst. det här e min brorsa också, tom, född 1994 och går tema på södra. supersnäll också. håll utkik.

eftersom jag har vart borta ett tag tänkte jag i punktform berätta allt coolt(...) jag har haft för mig.

  • firat jul.
  • gjort vuxengrejer som max osvald säger. det betyder hänga på viking bar och dricka öl.
  • varit på ascool fest med ascoola människor asspontant
  • bråkat brutalt med nisse. men det kändes bättre när nisse, fortfarande lack på allt och hela världen hela vägen hem från älvsjö med nattbuss, säger till mig när vi skiljs åt: "Clara, jag e fortfarande lack. låt mig va lack bara!! men om du ringer mig imorgon kommer vi va vänner." va schysst! tänkte jag. jag o bertil konstaterade att det kanske är så att man blir lite aggressivare runt mig. har startad många bråk på senaste. e lite provocerande.
  • har snart tittat på hela första säsongen av flight of the conchords på två dar.
  • suttit på min pilatesboll jag fick i julklapp!! jättekul!!
  • chillat galet på nya narniafilmen i 3d
  • hängt med mina vener. den här tillexempel:

2 cool 4 r own g00d.

jag ska göra en såndär rolig lista med massa idiotfrågor så det känns som att man känner mig superbra efter att ha läst den efter jag har postat det här. och så kan jag berätta att jag har framkallat roliga bilder från häromhelgen från min engångskamera som snart ska delges för pappa fick en scanner i julklapp. bara vi monterar upp den så. här är ett smakprov:

så keep posted om ni vill se mer. hej då.


Kommentarer
Postat av: Freja

Okej jag ringde aldrig. Det blev inte så. Jag kanske ringer senare, kanske inte alls men vi kommer höras och vi kommer ses.

Jag vill ändå bara ha sagt att du är så jävla bra. Och att den här bloggen är ett fantastiskt sätt att ändåå känna sig lite delaktig och uppdaterad.



Vi vet ju om att vi är fantastiska och vi kommer vara det tsm as well.

Snart bor vi i samma stad.

Puss och kram.

<3

2010-12-30 @ 15:51:56
URL: http://perabestis.tumblr.com/
Postat av: wilma

ÅH JAG BLIR SÅ LYCKLIG. fnissar av förtjusning och läser inlägget gång på gång. tillägnat moi, oh la la!

2010-12-30 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0