men ja.

saker som är bra.
  • att det är december (maxat mys!!)
  • att det snart är jul (myyyys!!)
  • att mitt godislöfte slutar på julafton <3
  • att det är helg snart
  • att jag önskar mig en hängmatta till rummet
  • téer som smakar jul typ pepparkakste och glöggte
  • barnglögg <3 gott när det smakar varm julsaft <3
saker som är mindre bra.
  • att vi har prov på torsdag
  • att jag inte är miljonär
  • att människor inte har päls på vintern så man slipper tusen lager
  • att jag inte har förvandlat mitt rum till ett julmekka
  • att jag har tappat bort säkert! affischen jag tog på stan
  • att klockan jag har lånat har ett inställt alarm så den ringer varje heltimme och i typ tio minuter halv tolv varje kväll
  • att den klockan går tre minuter före också så den ringer ju inte ens varje heltimme utan nånting och 57 min hela tiden så man blir ju alldeles förvirrad
saker att göra.
  • få glansigt hår lagom till jul med typ balsam så man är extra party
  • fixa julklappar. jag brukar glömma det nästan varje år.
  • börja plugga till provet på torsdag
  • hitta säkert! affischen
  • ta med mandariner till skolan varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0