kaaaatt

jag vill ha en katt!! i julklapp och som bästa vän. en jättetjock som lägger sig på min mage när jag kollar på tv så det blir som en jumbovärmekudde. naaaw som en pälsboll men med en stark karaktär. den skulle heta typ torsten! naaw. men min brorsa är allergisk mot katter men han får ta det så jag funderar lite på vem jag skulle kunna önska mig en katt av, som faktiskt skulle ge en till mig i julklapp och som inte berättar för mina föräldrar innan. för jag tänker att det kommer vara försent att kasta ut lille gulliga kattskrället när jag har lyft på det glansiga locket till den stora glansiga lådan med lufthål och lyft upp torsten med stor röd rosett runt halsen och bara myst och sagt du är min nuu och föralltid, du ska heta torsten gulligulligull ååå. det förstår väl vem som helst att man ine kan kasta ut en katt efter det! :O jag ska göra så på riktigt.
god jul!
min önskelista julen 2010
  1. en katt! av vem som helst men katten ska vara tjock och mjuk
  2. kattlåda
  3. katthus
  4. kattkläder
  5. kattkoppel
  6. klädroller
  7. allergipiller
ALLTSÅ BÄSTA DJUREN!! JAG DÖR :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0