i min gamla skola...

igår surfade jag och nisse runt efter sommarplaner. det blir nog en festivalsommar, nisse har ju aldrig vart på nån förut. dom här fastnade vi för alltså:

jag röstade för den här för att the cure kommer, det e fullt av engelska pojkar och man är en älva när man surfar runt på hemsidan. nisse va taggad för att det inte slutar dagen före studenten, och för att det är på isle of wight. det låter ju bara för bra.


nästa är ju en klassiker, men hallå såå taggmode. isle of wight festival, den e tidigare. jag. vill. dit.

vi kom överens om att det nog är nya woodstock. nisse va taggad för att jeff beck kommer dit. jag för att det är stort och fantastiskt. och att man slipper de sista dagarna i skolan när man ändå inte gör nåt.


sen vill jag till roskilde. men det är för att tallest man on earth spelar där, och för att det är nåt som man bara borde ha gjort känns det som. nisse tänker knarkigt. men vi får se. nog stört najsare med roskilde än peace & love som e på samma datum. jag och klara ska bila dit om jag får körkort nån gång. eller om vi skulle hitta nån som vill köra oss.

shallow grave är btw bästa skivan nånsin. lyssna på den här bara så får ni se.


sen så blev vi helt förtjusta över urkult. så stört värt, början av augusti och bara chill. och biljetterna kostar 500 spänn om man inte e under arton för då kostar dom 350. hallå. chill grej.


man måste ju faktiskt få drömma lite om sommaren när den är som längst bort, va annars ska man se fram emot tycker nog jag. ni kan få följa me på det här sommaräventyret om ni vill.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0