hipppstaaaaahhh

jag har köpt en engångskamera så idag ska jag ge mig ut i hipstah djungeln och spana efter lite coola kids som ska få bli fotade genom min genomnajsa engångskameralins som ger sådär lagom assoft ljus på bilderna så jag har lite material att submitta till den här bloggen.
ska jag berätta en hemlighet?? visst e det så att man ba men aaaa att dom orkar vara så INDIE dom där pojkarna man fattar ju inte och egentligen e man lite svag för den hela grejjen eller? man typ lurar sig att dom som har hipsternajsa vänner har ett sånt retroliv med bara massa najsa grejjer att fota hela tiden. jag blir helt fascinerad av hela grejjen, men det sjka man ju inte tycka egentligen för är det inte så att indiegrejjen bara är SÅ GJORD??!!? men nää. den blir aldrig gammal <3

lite hipstaaahhh grejjaaaar man kan säga när man scrollar genom bilderna i länkad blogg:
  1. men aaa alltså dom rådjursögonen. åå.
  2. randiga tröjor och collegetröjor med fula tryck är ganska snygga ändå. men rutiga skjortor jaaaa
  3. mörkt hår. jag dör
  4. kan det inte va sommar nununu så vi kan gå till skogen??
  5. vill bara bort från tråkiga STOCKHOLM!! vill till parriiiiiiis nuuuu >.<
  6. yumyum namminam yum.
man behöver inte men det är typ kanske en alternativ reaktion. yumyum naminam yum. h3h3
(bilderna är smakprov från bloggen. oh yezz.)

Kommentarer
Postat av: Antwerp

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-08 @ 10:14:10
URL: http://antwerp.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0