att summera

den här helgen har varit intensiv. har varit jättebra på att fota lite smygsuddiga bilder när jag har varit ute på äventyr så det finns mycket att visa. hade en engångskamera också i fredags hos lydia som ska framkallas den här veckan (!!) och jag tror den kommer väcka många minnen. typ "jaaa jusste.. mm ja."
man märker att man är ung när jag igår står i alice hall i täby och är typ lite proffsigt stressad för att hinna i tid till bussen och stormar fram till dom andra och skriker "alltså jag blir alltid så enormt lack när random killar spyr vid kajsas grejer!!". kan inte riktigt minnas att det har hänt förut, men däremot att jag langar najsa mingellines om hur mysigt det är att ha bastu i radhus till killen som har haffmode på en brud efter att ha spytt både utanför och nära kajsas grejer och att jag kände "jaa det här samtalet gav något. bra info."
förstår ni? bilder från helgen:
fezt hos lydia precis bredvid mig vilket va väldigt behändigt när man skulle ta sig hem.
på lördan drog jag +5 till täby för att göra landet utanför ön osäkert hos min polare alice <3
HAFFMODE!!!!!!!!HAFFMODE!!!!!!!!!!HAFFMODE!!!!!!!!!!!HAFFMODE!!!!!!!!!!
??!?!!
elie sjöng a capella karaoke ståendes på tunnelbanesätet <3<3<3
nya vänner h3h3
ellies haff till rånarluvekillen: "asså jag blir alldeles nervös AKTA SÅ INTE POLISEN KOMMER OCH TAR DIG PÅ BAR GÄRNING!!!!"
du vill ha mig men jag skiter i dig inte bry mig ett skit jag bara spyr i din säng. gangstahLOL
Maskinen – Pengar
hjälp. imorrn e det måndag

Kommentarer
Postat av: Theodoranneli

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-02-01 @ 09:35:01
URL: http://theodoranneli.bloglyric.com
Postat av: clara

that's cool, thanks man!!

2011-02-01 @ 18:08:14
URL: http://denfinastebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0